maandag 25 november 2013

Boeken Challenge #1


Yes! Het eerste boek uit de boek challenge is uit. Benieuwd naar mijn mening? Klik dan snel op lees verder.

Paulien Cornelisse heeft haar opmerkzaamheid en humor ook in haar tweede boek En dan nog iets goed gebruikt. Ik las haar eerste boek Taal is zeg maar echt mijn ding en ik was, net zoals heel Nederland, verkocht. Met haar eerste boek werd ze waanzinnig populair en terecht. Dit tweede boek is met dezelfde stijl en humor geschreven
en ook deze keer vond ik het een leuk boek. Paulien Cornelisse schrijft over de Nederlandse taal. Ze schrijft over woorden, uitdrukkingen en bijzonderheden die haar opvallen. Ik hou erg van haar humor en heb dit boek vaak gepakt om er een stuk of vijf bladzijdes per keer in te lezen. Zeker een aanrader!


Natuurlijk ook een leuk schoencadeautje of misschien wel in de zak!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten